• bilgi@segm.org.tr
img
DİJİTALLEŞME

Dijitalleşme kategorisi altında yer alan eğitim programlarında; kuruluşların iş yapma ve değer yaratma biçimlerinin değişim gereklilikleri doğrultusunda dönüşmesi ve dijital dönüşümde kullanılan teknolojinin işletme süreçlerine uygulanması kapsamında yer alan konular ele alınmaktadır.

Dijital okuryazarlık eğitimi kapsamında internetin ve teknolojinin geçmişten günümüze yaşadığı tarihsel dönüşümden başlayarak, şirketlerde bugün dijitalleşmenin nasıl sağlandığı ve bu sürece teknolojinin nasıl etki ettiği, ne gibi yararlarının ve zararlarının olabileceği, sosyal medyanın nasıl ve ne kadar kullanıldığı konularında farkındalık sağlayıcı bir içerik hazırlanmıştır.
İçinde yaşadığımız çağ bütün kurumların dijitalleşmesi için büyük baskı oluşturmuş durumda. Hemen hemen her kurum dijitalleşmek için çok yönlü bir şekilde gelişim göstermek ve dönüşüm yapmak durumda. Arık iş süreçleri, tedarik, satış, muhasebe, finans, insan kaynakları gibi alanlar dijitalleşme ile farklı bir çerçevede çalışıyor ve şirketlerin bu alanlarda süreçlerinin evirilmesine neden olmuş durumda.Yenidünya düzeni artık büyük veriler ile yönlendiriliyor ve algoritmalar tarafından kararlar veriliyor. Bu düzen zihinsel olarak alışkın olduğumuz düşünce biçimlerinden oldukça farklı. Zihinsel olarak yeni işleyişi öğrenmek ve anlamak için şirket yönetimlerinde dijital bir zihniyet geliştirmek ve hayata geçirmek gerekiyor. Bu programın amacı değişen ve dijitalleşen dünyada Dİjital Zİhniyet ile ilgili katılımcılarda bir farkındalık oluşturmaktır.
Dijital etik, maddi dünyadaki etik anlayışından farklı olarak insanın gündelik hayatının taşındığı dijital dünyadaki davranış ve yaşayış biçimlerine ahlaki bir çerçeve getirmeyi amaçlar. İnsanlar dijital platformlarda tıpkı maddi dünyada olduğu gibi çeşitli dijital eylemlerde bulunurlar. Bu eğitimin amacı; katılımcıların Dİjital etik konusunda bilgilenmesini sağlamaktır.
Bu eğitimle; oyunun tarihsel gelişimiyle insan hayatındaki etkilerini ve oyunlaştırma hakkında tüm detayları katılımcılara aktarmak hedeflenmektedir. Ayrıca; oyunun tanımını, tarihsel gelişimini, oyun akışı ve teoremlerini, oyunun gücünü ve oyunlaştırmada nasıl kullanacağımızı, geleneksel ve modern oyunlaştırma örneklerini, oyunlaştırma modellerini mekaniklerini, dinamiklerini ve bileşenlerini, oyunlaştırmanın psikolojik altyapısında olan davranış teoremlerini, içsel ve dışsal motivasyona vurgu yapmayı, oyunlaştırmanın geleceğinden ve bazı hazır uygulamalar hakkında da bilgiler aktarılacaktır. Bununla birlikte katılımcıların; oyunlaştırmanın oyundan farklı bir yaklaşım olduğunu, hem kişisel hem iş hayatında bazı hedeflere ulaşmakta oyunlaştırma kullanabilir ve uygulayabilir olduğuna dair farkındalık kazanması hedeflenmektedir.
Gelecek odaklı işletmeler, “Dijital kültürü” oluşturacak “Dijital liderler” yetiştirmeye odaklanmışlardır.Dijital kültür, kurumlarda teknolojiyi kullanmayı sadece hız veya daha etkin sonuçlar için değil, aynı zamanda sürekli değişime uyum sağlamak, geleceği düşünmek, net bir vizyon anlayışına ve güçlü iletişim becerilerine sahip olmak, çalışanlara ve paydaşlara dürüstlük ve güven duygusu vermek, kurumsal motivasyonu artırmak olarak tanımlanmaktadır. Eğitimin amacı; dijital kültür odaklı liderler yetiştirmektir.
En kısa tanımıyla dijital müşteri deneyimi; müşteri ve marka arasında yer alan dijital odaklı etkileşimlerin bir toplamıdır. Bu kavram geleneksel anlamda müşteri hizmeti kanallarından yeni nesil dijital arayüzlere kadar geniş bir skalayı içine alır.Müşteri Deneyimi Yönetimi eğitiminde katılımcılara etkili bir deneyim yönetimi programının nasıl tasarlanıp, uygulanacağını ve performansının nasıl ölçüleceğinin anlatılması hedeflenmektedir.
Bu eğitimle; web sitesi, mobil uygulama, mobil oyun, saas gibi dijital ürünlerin geliştirme ve yönetimi; kullanıcı/pazar uyumunu doğru yakalayabilmek ve beklenildiği gibi büyümelerini sağlamak amacıyla faydalanılan yaklaşımlar, yöntemler ve araçlardan bahsedilecektir. Eğitim sırasında fikir aşamasından başlayarak ürün son kullanıcıya ulaşana kadar izlenen geliştirme süreçleri ile ürün çıktıktan sonra ürün yaşam döngüsünde ürün yönetimi için yapılanlar gerçek örnekler ve süreçler üzerinden anlatılması hedeflenmektedir.
Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Eğitimi; Dijital pazarlama, sosyal medya, web sitesi kurulumu ve arama motoru optimizasyonu gibi konuları katılımcılara aktarmayı hedeflemektedir.
Bilgi Almak İçin Tıklayınız Ön Kayıt İçin Tıklayınız